Muğla Büyükşehir Çağrı Merkezi 4 Milyon 304 bin 74 çağrıyı yanıtladı
Vatandaşların talep, şikayet ve tekliflerini aktardığı 444 48 01 numaralı Muğla Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, 2014 yılından bu yana 4 Milyon 304 Bin 74 çağrıyı yanıtladı.
Vatandaşların en uygun hizmeti alması, rastgele bir aksama yahut talep olması durumunda yetkililere çabucak ulaşabilmesi için kurulan Muğla Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, vatandaşların daha kaliteli, ulaşılabilir hizmet almasını sağlamak için çalışıyor. ‘Ailemizin numarası’ sloganıyla vatandaşların taleplerini karşılayan Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin 444 4801 numaralı davet merkezi, 2014 yılından bu yana 4 Milyon 304 Bin 74 çağrıyı yanıtladı. Ayrıyeten 837 Bin 667 de iş buyruğu oluşturan Davet Merkezi çalışanları işleri yüzde 99 oranında sonuçlandırarak vatandaşa geri dönüş yaptı.
2022 yılında 840 bin 670 davet yanıtlandı
Muğla Büyükşehir Belediyesi 444 48 01 Davet Merkezi 7/24 hizmet anlayışı ile vatandaşlardan gelen talepleri alırken bu taleplerin en kısa müddette tahlile kavuşturulması için ilgili ünitelere yönlendirip takibini yapıyor. Bu kapsamda Davet Merkezi çalışanları, 2022 yılı başından Kasım ayı sonuna kadar toplam 840 bin 670 aramaya karşılık verirken vatandaşlardan 2022 yılı içerisinde 142 bin 84 iş buyruğu oluşturdu.
7/24 Vatandaşların Talepleri Alınıyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi’ne yalnızca Muğla’dan değil Türkiye’nin birçok farklı bölgesinden ulaşılıyor. Rastgele bir bahiste davet merkezini arayan vatandaşların talebi alınarak gerekli ünitelere iletilirken, vatandaşların ismi, kaçta aradığı, hangi mevzuda aradığı sisteme kaydedilerek gerekli çalışmalar yapılıyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, haftanın her günü 24 saat hizmet vermeye devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı